Bekir Hazar ve Financial Times ile The Economist Yayınlarının Sahipleri

Bekir Hazar, Takvim Gazetesi’nde 7 Ekim 2016 tarihinde yayınlanan “Neden Yenibosna” başlıklı yazısında hata dizisine devam etmiş:

"Financial Times ve The Economist İngiltere'de yayınlanır. İkisi de Londra ve New York'u, piyasaları, ABD ve İngiliz Merkez Bankası'nı elinde tutan, Tel- Aviv'de İsrail devletini İngilizler'e gaz vererek kuran Rotschild ailesine aittir.."

Bekir Hazar Financial Times (FT) ve The Economist yayınlarının sahipleri konusunda yanlışa düşmüş.

FT’nin yeni sahibi Japon medya grubu Nikkei’dir. İngiliz medya grubu Pearson, Financial Times gazetesinin Japon medya grubu Nikkei’ye 844 milyon sterlin karşılığında 2015 yılı Temmuz ayında satmıştı.

The Economist’in ise A ve B tipi hisse yapısı var. A grubu hisseler Cadbury, Rothschild, Schroder ve diğer bazı aile gruplarınca kontrol edilmekte. Yani, the Economist tamamen Rotschild ailesine ait değil.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir